Google Ads Eğitimi

Google Ads (Reklamları) Eğitimi İzmir

 

Google Ads, yani Google Reklamları kursu, daha önce uzun süre Google çalışanlarına ve İstanbul’da ulusal markalar ile çalışan dijital reklam ajanslarına eğitim vermiş, Google eski senior stratejisti ve ürün yöneticisi Burak Taşpınar tarafından verilecek olup bu kapsamda Türkiye’de ilk ve tek Google Reklamları eğitimidir.

 
Bu eğitim sonunda Google reklamlarını kullanarak satışlarınızı artırmayı, dijital pazarlama hedeflerinizi gerçekleştirmeyi, Google reklamlarının uygulama mantığını performans reklamcılığı bakış açısı ile öğrenmenizi hedefliyoruz.
 
Eğitim Süresi: 4 Hafta - 24 Ders Saati

Eğitim İçeriği:
 
1. Modul
 
Performans Reklamcılığına Giriş
Performans reklamları nedir, klasik reklamcılık bakış açısından farkları nelerdir?
Google Ads’e Giriş
Google Ads tarihçesi, genel tanıtımı.
Google Analytics'e giriş
Analytics nedir, genel okuryazarlık ve en çok kullanılan raporlar.
Ödeme ve Faturalandırma
Google reklamlarında ödeme ve fatura işlemleri ve kurulumu
Hesap Oluşturma
Google Ads hesabı oluşturma adımları.
Kalite Puanı Kavramı
Kalite puanı nedir, nasıl işimize yarar hale getiririz?
 
2. Modül
 
Arama Motoru Reklamları
Google arama motoru reklamları çalışma prensibi nedir, farklı sektörlerde nasıl en iyi
sonuçları alırız?
Alışveriş Reklamları
Alışveriş reklamlarına giriş ve performans ipuçları
Google Display Network Reklamları
GDN nedir, ne zaman ve nasıl kullanılmalıdır?
Video Reklamları
Google video reklamları nedir ve nasıl en iyi performansı alırız?
 
3. Modül
 
Teklif Verme Biçimleri
Farklı teklif stratejileri ve uygulama alanları
Maliyet Kontrolü
En uygun maliyet/performans için ipuçları
Reklam Performansını İzlemek
Temel raporları ve performans takibi
Temel Optimizasyon Teknikleri
Arama reklamlarında ve GDN’de temel optimizasyon teknikleri
 
4. Modül
 
Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri
Arama motoru reklamlarında kullanmanızı tavsiye ettiğim optimizasyon teknikleri
Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri
Genel olarak reklam metni (creative) iyileştirmeleri ve best-practices 
Raporlama
Temel Google Ads raporları ve yorumlama teknikleri
Strateji Oluşturma
Farklı sektörlerde ve hedefler için farklı stratejiler, gerçek hayattan uygulama örnekleri